lørdag den 25. februar 2012

Gratis is hos Paradis is

Da jeg var på arbejde krydsede jeg Bruunsgade i Århus, mens jeg gik post i Brammersgade. Der så jeg en stor gruppe mennesker og tænkte, hvad lavede de der.
Og da jeg manglede en nøgle garn til et halstørklæde, som jeg er igang med, ville jeg ned for at se om Gazelle havde åbent. Men jeg var for sent på den. De lukkede kl 13.
Men om ikke andet, så fandt jeg ud af, hvad alle de mennesker lavede. De stod simpelthen i kø (en 30 meter lang kø, tror jeg), fordi Paradis Is lokkede med gratis is fra kl. 12-16. Jeg lod dog kø være kø og cyklede i stedet tilbage til omdelingscenteret, da jeg lige var blevet færdig med min postrute.



2 kommentarer:

  1. Det sker af og til, at de deler gratis is ud :)

    Hvor træls, at du ikke nåede garnbutikken. Men der er også Yarnfreak og garnlageret og en 4. butik i Jægergårdsgade. Men jeg ved ikke om de har åbent i længere tid.

    God søndag! Kh. Jenny

    SvarSlet
  2. Ja, jeg kender godt Yarnfreak. Den ligger på den postrute, jeg gik i lørdags. Men det var noget bestemt garn, jeg skulle have.
    Jeg har nemlig været ved at strikke en hue, som jeg nok skal ligge et billede af, når jeg får mit kamera.
    Og den havde jeg købt garn til hos Gazelle. Den skulle strikkes af to forskellige garnkvaliteter, hvoraf jeg skulle strikke med dobbeltgarn af den ene. Resterne fra det ville jeg strikke et tubetørklæde af, men det viste sig, da jeg lukkede af, at det ikke er langt nok til at sno om halsen to gange. Så derfor ville jeg have en nøgle mere, og så trævle lukningen og strikke det længere.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...