fredag den 24. februar 2012

Nyt kamera på vej

Idag gik jeg så ned til fotomanden med den oplader, som jeg købte igår. Da jeg ikke umiddelbart kunne finde ud af, hvordan jeg skulle sætte mit kamera-batteri i opladeren, undersøgte jeg, hvad et nyt kamera ville koste. Opladeren, som jeg købte, kostede 500 kr., så jeg besluttede mig at købe et nyt, da det ikke er meget dyrere end en oplader.
Og hvis den oprindelige oplader dukker op, så har jeg to kameraer, som jeg kan bruge. Men så må det nu engang være sådan.

Jeg har valgt at bestille det på nettet. Valget faldt på et Nikon Coolpix S6150 Kompaktkamera. Det ser sådan ud:
Jeg har valgt det i sort.

Det skulle meget gerne komme med posten i begyndelsen af næste uge. Jeg glæder mig til at kunne lægge billeder fra et kamera ud på min blog langt om længe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...