søndag den 16. december 2012

Fødselsdagsgaver fra Webstrikgruppen

Det er efterhånden nogle uger siden, at jeg havde fødselsdag (4. november). Men da jeg for et par uger siden ville til at opdatere min blog, også med de sidste billeder fra Simons og min tur til Malta, fik jeg at vide, at jeg havde opbrugt min lagerplads i mit Picasa Webalbum. Da jeg ikke vidste, hvad jeg så skulle gøre, måtte jeg søge råd og vejledning bl.a. hos min Webstrikgruppe. Men det var takket være bloggen frafrøtilblomst, jeg fandt ud, hvordan jeg skulle gøre. Og da det tog lidt tid at kopiere alle billederne fra min blog til min pc for dernæst at skifte de eksisterende billeder ud med de nye, som fyldte mindre, er jeg først kommet igang med at opdatere min blog nu.

Men nu til sagens kerne. Mine fødselsdagsgaver fra min Webstrikgruppe. Jeg har fået mange fine strikkekits fra Kastaniestrik, heldigvis allesammen forskellige. I kan se alle gaverne her:

Hyacintløg og Mobilehome fra Charlotte

Nissehuer, Hjerter, strikketaske og omgangsmarkører fra Anja.

Pileflet Pulsvarmer, Huse, målebånd, strikkepindemåler og omgangsmarkører fra Kirsten.

Garn og opskrift til islandske vanter fra Frida.

1 kommentar:

  1. se her http://www.hyggestrikkerier.com/2012/12/en-vinder-af-min-give-away.html

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...