torsdag den 28. marts 2013

Knitting by Kaae's SIF - fortsat

Som jeg fortalte om i mit seneste indlæg her på bloggen, så er med i en online-workshop hos Charlotte Kaae, hvor vi skal lære at strikke Grafisk Gobelin.

I 1. del skulle vi lave et diagram på 10*10 tern, og hvordan mit ser ud, kan I se her.

Nu er mit dillemma så, hvilke farver, jeg skal strikke det i. Da jeg lavede diagrammet, havde jeg ikke garnet, som jeg vil bruge ved min side. Hvis jeg tager de farver, som diagrammet viser, så bliver det disse:


Mit andet bud bliver disse farver:


Hvad ville I vælge?

 

3 kommentarer:

  1. Jeg er nok mest til de farver du har valgt i den nederste farvesammensætning. Glæder mig til at følge dit gobelinstrikkeprojekt:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også umiddelbart det jeg tror, jeg vælger. Det virker mere roligt for mig. Den øverste farvesammensætning synes jeg bliver for pastelagtig i farverne.

      Slet
  2. Nederste række, men jeg ville skifte den sorte ud med den grønne.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...