lørdag den 13. april 2013

Det går planmæssigt fremad med min tunika

Det skrider hurtigt fremad med min tunika. Okay, det kunne ganske vist gå hurtigere, men nu har jeg ikke tid til at sidde med strikketøjet i hænderne hele tiden. Men jeg synes jeg er kommet langt. Jeg er færdig med bullen og det ene ærme:


Jeg har sågar fået strikket ærmet sammen med bullen. Igår, fredag, gik jeg så i gang med det andet ærme:


Det går jo pænt hurtigt, når jeg strikker på pind 7 og 8. Jeg har næste projekt klar allerede. Det bliver Annette Danielsens "Årringe" fra "Strik naturligvis".


Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det ser ud til at gå ret hurtigt, det er selvfølgelig det gode ved at strikke på pind 7, desværre kan jeg ikke strikke så meget ad gangen når jeg oppe på den størrelse pinde, jeg alt for ondt i mine hænder. Det er vel nok en del farve, glæder mig til at de den færdige tunika.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det går pænt hurtigt... Jeg er for længst færdig med det andet ærme og har strikket raglan, så nu er jeg igang med halsen.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...