søndag den 7. april 2013

Hjælp - hvordan fjerner jeg lim fra garn?

Jeg er i gang med en tunika til mig selv. Det kan du se i mit seneste indlæg.
Men nu har jeg opdaget, at den ene af bandarolerne har siddet fast i garnet, så derfor sidder der et lille stykke af bandarolen fast sammen med noget lim:



Nu er mit spørgssmål til jer kære medbloggere, hvordan jeg får det fjernet? Er det bedst, at jeg piller op og klipper det af, eller kan jeg fjerne det på anden måde, uden at jeg behøver pille op?

1 kommentar:

  1. Jeg synes du skal pille det af lige så forsigtigt.Hvis det ikke kan lade sig gøre må du prøve om du kan dreje garnet så limen vender indad og så håbe det går af i vask. Jeg havde samme problem med noget bomuldsgarn fra Stof og stil og vendte det indad og det virker. Du må endelig ikke begynde at klippe i det for så bliver garnet svagt på det sted og går i stykkere senere.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...