torsdag den 9. maj 2013

Vinder af Give Away

Jeg har vundet en give away, som kom med posten igår. Denne gang hos Mette med bloggen Sommerfuglen. Jeg har vundet et cover til min iPhone 5 samt to screenprotectors og en styluspen:



Jeg er rigtig glad for coveret. Så har jeg to covers, somjeg kan skifte mellem. Og så trænger min iPhone unægteligt til en ny screenprotector. Styluspennen skal jeg lige vænne mig til. Men jeg rammer bogstaverne nemmere med den. Så ender nok med at blive venner med den på sigt.

Jeg går også og planlægger min næste Give Away. Jeg har dog endnu ikke helt besluttet mig for, hvad det skal være endnu, men I hører nærmere, når jeg har besluttet mig.



Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...