torsdag den 27. juni 2013

Give Away - vind iPhone 5 sportsarmbånd

Jeg har været på jagt efter et sportsarmbånd, som jeg kan bruge til min iPhone 5, når jeg løber og cykler. Jeg bestilte først et på nettet, som dog viste, sig at være alt for stort til mig. Idag fandt jeg så et, som passe bedre til min arm.

Da jeg ikke kan bruge det første, tænkte jeg, at der måske var en af jer, der kunne bruge det, eller I måske kender en, som kan bruge det (Måske I har en kæreste, der kan bruge det).

I kan se, hvordan det ser ud her:


 
 
Min kæreste kunne fint passe armbåndet, men har ikke brug for det. Men hvis man har ligeså tynde arme som mig, så passer det ikke, selvom der er en justerbar velcrolukning.
 
Læg en kommentar og I er med i lodtrækningen 8. juli 2013. Skriv også en mailadresse, hvis I ikke har en blog, så jeg kan kontakte vinderen.



Follow on Bloglovin

16 kommentarer:

  1. super, det ville passes perfekt til min svigersön, han löber hver dag og snakker jævnligt om at han har vrövl med sin Iphone når han löber.
    kh.fra Island
    Frida
    (fridabraga@hive.is)

    SvarSlet
  2. Den vil passe super fint til min kæreste. Vil jeg rigtig gerne vinde. mvh Marie Louise lullubaloo@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Deltager på vegne af min dejlige mand. Han vil blive meget glad for sådan et armbånd til sin IPhone.
    katrin@greencat.dk
    Knus Katrin/Karli

    SvarSlet
  4. Jeg deltager på min søsters vegne.

    SvarSlet
  5. Lækkert jeg er med. Deltag også meget gerne i min lækre give away. Mvh helena

    SvarSlet
  6. Den vil jeg klart gerne vinde til min søde kæreste ;-D

    SvarSlet
  7. Den vil jeg rigtig gerne vinde

    jytte777@gmail.com

    SvarSlet
  8. Uh den kunne jeg godt bruge - har lige fået 5´eren og mangler noget til løbeturen
    annettethyde@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg deltager gerne og skulle jeg vinde, skal min søn have den. Han har nemlig nogle store overarme (muskler :) ) Og er rigtig træt, af han ikke kan have sin telefon med når han løber.

    SvarSlet
  10. Det villa da passer supert til kæresten, der er begynt å cykle masser her på det sidste<3

    SvarSlet
  11. Den vil jeg gerne vinde, overvejer at begynde at løbe, måske kan den overbevise mig :-D

    SvarSlet
  12. Jeg vil gerne deltage :)
    Mvh Caroline
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  13. smart gave som jeg meget gerne vil vinde
    lki@lmwindpower.com

    SvarSlet
  14. Super god giveaway :-) Jeg er sikker på at min søster kan passe det!

    Fang mig på rebeccalinelarsen@gmail.com
    eller http://rebeccaline.wordpress.com

    SvarSlet
  15. selinedam@hotmail.com

    Deltager :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...